Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Therese Bergsmo - 17 juni 2008 09:46

Nu har jag äntligen laddat ner bilderna från kameran och kan lägga upp dem här. Diverse bilder från olika tillfällen!


Först lite bilder från när Madelein var uppe hos oss;


 

 Madeleine och Simba sover tillsammans


Madeleine, Simba och Leia myser


Stort pusskalas


En underbar helg på Bjurö;


Leia badar på Bjurö


Leia badar snart, hon är just nu mest i luften...


Simba spanar ut över havet


"Tänk om man kunde få vara med och bada..."


Nybadad Rottweiler


Simba ligger och njuter i skuggan, mjauar när han får syn på mig :-)


Se så lågt vatten det var... Högtryck för fulla muggar :D


Njuter i ljungen


Mjauar när han ser mig...


Vackra Simba


"Jag är Bjuröns skräck och håller koll på allt och alla" (fast egentligen är han nog den snällaste katt som finns, men tala inte om det för honom...)


Bilder på Alexandra när hon skulle på bal, hon gick ut nian i år så det var storslaget;


Vackra Alexandra på väg till bal


Utan sjal


Helfigur


Fint tjej i min mammas trädgård


Fick låna Roberts Mustang för att eskortera henne till balen. Mats flinade i en vecka...Tack Robert för att vi fick låna bilen!!

Picknick på Djurgården i söndags;


Picknick på Kärleksudden, Djurgården

Leia, Mats, Alexandra, min mamma Birgitta och Robert


Till slut, lite sköna sovställningar;


Skön sov-ställning av Ragdoll


Helmysigt



Kram, Therese


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards