Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Therese Bergsmo - 25 juni 2008 00:00

Igår, tisdag, var min mamma och lilla-syster här och fikade. Syrran bor i Umeå, pluggar för fulla muggar, och är nere över sommaren. De tog med sig fika-grejer och vi hade en trevlig stund tillsammans.


Idag var Alexandra och jag i Kista, hon shoppade och jag var smakråd. Trevligt att få göra något trevligt med sin dotter för en gång skull... Hon hittade en del kläder och jag köpte en liten doft-grej, ni vet en sån där grej som man tänder ett ljus i, häller vatten i en skål ovanför tillsammans med doft-olja. Det blev jättefint och inte så dyrt, måste ju se över alla kostnader nu :-(


Det händer inte så mycket här annars, livet går sin gilla gång med jobb, hemfix och vila. Alexandra spenderar så mycket tid hon får (inte kan, för då skulle jag aldrig se henne) med Stefan - de är så gulliga tillsammans. Hon fick också vara med hans familj hos några vänner över midsommar, de hade det jättetrevligt och jag är så glad och tacksam över den familjen!


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards