Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Therese Bergsmo - 10 juli 2008 06:58

Vi körde ju skräp på morgonen, eller rättare sagt; vi packade på skräp på släpet och mamma och Robert körde iväg det sen... Lata och bortskämda vi är, va?


Sen kom Stefan förbi för att träffa Alexandra, hans gulliga mamma hade fixat en present till mig; massa gott från italien - choklad, såna där goa kakor och några bollar som var underbart goda, men som jag inte vet vad de heter. Tack Rada, Slavko & Stefan!


På dagen gick Alexandra och Stefan till hennes nya gymnasieskola och såg hur den såg ut. Hon har ca 10 min att gå till skolan nu, det är lite skillnad mot förrut; minst 40 min med buss och pendeltåg i vardera riktningen. Jag var nere i Sumpan och handlade ett nytt täcke, eller det var så bra pris så det blev 3 täcken (tunna så man kan sova nu i värmen) plus en duk och några tabletter. Allt detta för priset av ett täcke i princip, dessutom hade jag fått pengarna av mamma så det blev helt gratis :D  Tack mamma för att vi fick nya täcken och ny duk!


På kvällen, när Mats hade kommit hem från jobbet, så fick jag presenter av Alexandra och Mats; ett helt set med olika badoljor, badskum, ljus och badvante i avslappnande doft (det provade jag direkt på kvällen i badet - mys) och av Mats fick jag Manicure på salong. Jag har aldrig fixat naglarna så det här ska bli riktigt spännande. Tack kära familj för de fina presenterna!!!


Under dagen var det en hel del som ringde och så till mig och grattade, det var mysigt.


Pratade med Anna om vår lilla huligan som ska ställas ut på söndag också. Vi ska hjälpas åt att tvätta honom i morgon fredag, hon har en massa schampoon och grejer så vi kan få ordning på fetsvansen. Hon är så gullig som vill komma hit och hjälpa mig. Hon har kanske en donna på G till Simba också och det tror jag han skulle bli glad åt. Inget bestämt än, vi vet inte ens om han är stor nog att klara av att para, så vi säger inget bestämt ännu. Hon skrattade dock gott åt alla hyss han har för sig och jag fick höra att hans morfar var lite likadan, samt att hans kära mor är lite bimbo så han har att brås på ;-)


Ha det gott allihopa, så hörs vi senare!


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards