Alla inlägg den 27 november 2008

Av Therese Bergsmo - 27 november 2008 00:00

Tiden går fort, helt plötsligt är den lilla, lilla kattungen ett år och har blivit stora killen. Idag är det Simbas dag, han ska få räkor, som han älskar, och massa gos. Han känner nog på sig att han har en speciell dag, han stryker sig mot mig som aldrig förr och vi ska bara gosa hela tiden. I morse var jag tvungen att lägga mig platt på golvet med både Leia och Simba och bara klappa och mysa. Simba mös omvartannat med mig och Leia, han strök sig mot hennes huvud - vilket hon kanske inte uppskattar till 100%... Men gosig är han.


Det är så tråkigt att det är plusgrader ute och snön håller på att smälta bort, Leia älskar snön (enda nackdelen är att hon äter så mycket så hon blir kissnödig med 1-2 timmars mellanrum...) och jag tycker det är lättare att gå ute samt att man ser om det är mörkt på kvällen - snön lyser upp så bra.


Ha det gott allihopa och kom ihåg att ta hand om varandra!

Kram, Therese


PS Om ni skulle känna ett enormt behov att skriva en kommentar till nåt inlägg - så tveka inte, gör det bara ;-)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards