Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Therese Bergsmo - 16 mars 2009 00:00

Vi var på Bjurö över dagen för ett tag sen, tog så klart massor av kort så här bjuder jag på några;


 

 

 

Leia sitter på Waxholms-båten och njuter av havsluften



Husse, det luktar Bjurö, vad mysigt!!!



Kan man se Bjurö snart?



Leia hann med lite mys med Ove också. (Båtresan tar ca 2 timmar från Waxholm så här års, på sommaren ca 20 min)



Tack, Ove för allt gos!



Vi håller hand så Ove inte är rädd på båten, jag är en riktig klippa :-)



Livbåten



Älskade däck, jag har saknat dig!! (Det är visserligen i mindre delar nufötiden än från början... men jag är Rottweiler!)



Grillning på stubben är obligatorisk en sån här dag!



Grill-brudarna!



Hela gänget (utom fotografen Mats) vid grillen, dock en del ryggar... Leia får sitta i boden på en kudde så hon håller värmen :-)


 



 Vackra Leia hållerkoll på grillen!



Så här mysigt hade vi det! Observera att det inte är jag som bränner bröd, även om jag ofta bränner mat här hemma "Är det svart, så är det klartt!"



En snöig tomt, lite skillnad mot sommarens grönska (som i alla fall jag längtar till nu...)



Privata bryggan nedanför tomten



Lycklig Leia i snö och gammalt gräs :-)



Va? Pratar ni med mig, jag har fullt upp med annat!



Nu har jag snyggat till täckte, försökt kamoflera mig!



Svan-familj vi mötte



Var är badstranden? Här är Werns udde som Leia brukar bad på (när det är mycket mindre is och mycket varmare i vattnet...)



Fin is, fick en stund av konstnärlig sjuka... Mats tyckte nog mest jag var fånig som fotade is-kanter, men jag tyckte det var så vackert.



Djur-spår över isen i Söderviken



Alla tog inte upp båten i höstas... Nu känns det som ett omöjligt projekt.



Kom & busa med mig!



Profil-bild. Ser ni att jag gått ner till match-vikt?



Kom så busar vi, jag är på språng!



Busa då!!!



Jaga mig!!!



Fint is-fall vi såg på vår vandring upp på öns topp.



Kommer ni? Jag käkar snö som vanligt...



Fin utsikt in mot fastlandet, från öns topp-stuga.



Inte ofta det är så här spegelblankt så man ser "pricken" två gånger...



Må gott allihopa, hoppas ni njutit av bilderna!


Kram, Therese






 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards