Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Therese Bergsmo - 10 juli 2009 06:52

Nu slår jag er alla med häpnad och bloggar idag med :-) Förstod av Ericas inlägg att ni saknat min blogg...


Igår var vi ute och åt tillsammans med min mamma och Robert. Han har en Mustang så vi åkte mycket flådigt ner till Sumpan. Det mullrade riktigt bra och det var häftigt att åka med i en sån bil :-)


På restaurangen var det fullt... Jösses, det trodde jag inte på en torsdag! Men vi behövde bara vänta 20 min så fick vi ett bord. Det är tydligt att de är poppis, för det var många som fick vända i dörren. Sedan åt vi smaskigt vill jag lova, maten var verkligen av topp-kvalitet och prisvärd. 


Tack mamma för maten och alla presenterna!!!!


Av Mats fick jag ju mitt paket till slut, men då hade det hel plötsligt förökat sig så det var 2 paket. I det lilla paketet var den finaste presenten; ett halsband i samma tappning som jag har armband. Det är Pandora-smycken, dvs ett hals- eller armband som man hänger på olika berlocker på vartefter man köper dem. De har massa fina berlocker och jag har fått ett gäng till armbandet. I stora paketet var det 3 ljus, eller hur ska jag förklara? Det ser ut som levande ljus i en ljushållare, men det är uppladdningsbara lampor. Jag får nog ta kort på de här, tror jag så ni förstår...


En mycket trevlig och fin födelsedag, många som grattade och uppvaktade.


Simba har fått tov-möss som han gärna aporterar och leker med, jag har inte hunnit ta kort på honom än med mössen... Men de är mycket uppskattade och framför allt väldigt roliga att leka med i sängen på natten, helst slänger han musen i Mats ansikte och väntar på att han ska vara med och busa. Kan tipsa om de här mössen som vår hemside-görare gör, Carro;


http://www.raggorgeous.se/


Under "Tovamössen" till höger.


Ha en bra dag allihopa, idag kanske det inte regnar lika mycket som igår...


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards