Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Therese Bergsmo - 6 januari 2010 15:31

"Jag har ju i flera dagar vägrat att gå ut i den här kylan. Jag har ledset gått omkring och försökt se så eländig ut jag kan. Men i morse verkar matte och husse har slagit sina huvuden ihop, det tog tid vill jag lova... De kom på att jag kanske vill ha jacka när det är minus 20 grader ute. Kanske??? Man undrar ju hur de tänker, jag får ut i samma kläder som inne, men de klär minsann på sig både långkalsonger och täckjackor. Så i morse fick jag springa runt som en toka som jag ju egentligen är. Vi hade en jättemysig promenad där de klagade på att det var kallt, men jag njöt för första gången av att få gå ut utan att frysa!"


Ja, det behövs tydligen en del funderande från vår sida för att komma på att hon behöver täcke ute. Men med det löst så hade vi en pigg hund med på promenaden. Dock så frös hon lite om fötterna så skor kanske skulle vara nåt? Nej, det tror jag inte att hon skulle klara av...


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards