Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Therese Bergsmo - 23 februari 2010 11:52

Idag tänkte jag slå er alla med häpnad och lägga in MASSOR med bilder och kanske inte skriva så mycket...

 

Simba nyborstad och ska försöka posera i fåtöljen... Man är ju ingen mäster-fotograf precis


 

Vippan var så klart med för att få det där fina uttrycket som jag lärt mig av en mäster-fotograf (Erica), men jag vet inte hur det blev i slutändan - något verkar ha gått fel...



Är det något Simba är bra på så är det att vara med och bädda i sängen...



"Husse behöver ingen huvudkudde, han har ju mig!"


 

"Sängkammar-looken, den har charmat många damer!"



"Fotat klart snart?"



Gömmer sig i örngottet (Mycket hemlig och mycket frivilligt...)


 

"Eländes elände, jag var tvungen att tvätta mig häromdagen!"


 

"Ni ser ju hur jobbigt det är, tungan räcker liksom inte till!"


 

Här är Leias kompis Zamba, men hemma i vår säng så ser det mer ut som att det är Simbas kompis... De älskar att busa med varandra, Simba springer före och bjuder in till lek!



 

"Mys med en hund som vill nagga med på magen"


 

Gjorde sockerkaka och Leia fick slicka bunken. Som vanligt har hon smet över hela huvudet efteråt...


 

"Det syns inte vad jag gjort, va?"


 

"...nästan inte alls"


 

Lördag morgon i vår familj betyder att Simba och husse tvättar hans arbetskläder (husses alltså). Simba trycker på knappen...



Kram, Therese


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards