Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Therese Bergsmo - 1 mars 2010 10:41

Jaha, då har Leia fått kennlhosta för första gången i sitt liv... Jag har läst en del på nätet och frågat vet. Tydligen ska vi gå 10-min koppel-prommenader under hela tiden hon hostar samt en vecka till. VA??? Vi har en Rottweiler, hur ska detta sluta? Får väl hitta på en massa roliga party-trix här hemma istället så åtminstone hjärnan får sitt. Har ni tips på nåt vi kan lära henne? Lovar bild-bevis!!!


Vi var på 2 visningar i helgen, ett lite mindre hus som var jättegulligt och fint, men ev. ingen kvälls-sol. Sen ett större hus som var ombyggt och tillbyggt allteftersom, där fanns en stor veranda i kvällsolen... Nu är det bara budning och sånt kvar, allt annat är fixat. Vet inte hur stort intresset är av husen eftersom det bara var vi och en familj till på varje hus. Men vi lär ju bli varse!


Annars har vi haft en lugn helg, ja, förrutom lördag morgon då det var stor-städning och stor-tvätt (det mesta gjorde Mats, så jag slet inte direkt ut mig...). Vi har kollat på lite filmer också, bland annat Bröllopsfotografen, som vi inte tyckte var bra. Däremot en annan film som var kanon; 


Law Abiding Citizen 


Nu ska jag fortsätta mitt soff-mys med Leia, hon kan behöva lite ompyssling nu när hon är dålig :-)


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards