Alla inlägg den 7 april 2010

Av Therese Bergsmo - 7 april 2010 13:46

Har ju inte skrivit på hela påsken!


Har en del bilder i mobilen, men ni vet det där med teknik och Therese = tar tid... Så ha tålamod tills mitt tålamod dyker upp en dag och hjälper mig få in bilderna i datorn!


Påsken har varit trevlig, vi har tagit det lite lugn och lite full rulle. Stor-städning, film-koll, handling & en massa härliga promenader med Leia så klart!


Vi var hos Mats päron på påsk-afton och åt middag, hela släkten var där - trevligt! Alexandra övningskörde. Bra med andra vägar än de vi brukar åka, man märker då att säkerheten sitter mycket i tryggheten på vägar hon känner till. Så nu vet vi vad vi ska öva, eller rättare sagt; var!


Vi var på bio i söndags, Shutter Island. Bra film! Jag hade precis läst ut boken (på typ 4 dagar, den är på 400 sidor så den var spännande vill jag lova) så det var så kul att se filmen medans man kom ihåg boken. Sedan hyrde vi en film som var otäck, men ruskigt bra. Sann historia; Soraya M. Det handlar om en kvinna som blir stenad, ruskigt men mycket sevärt.


Var till tandläkaren idag igen, lagade en tand. Gick galant! Jag gillar verkligen min tandläkare, hon känns trygg och bra. Nästa gång ska jag dra ut en visdoms-tand, uppe så den blir nog lättare än den förra vi drog ut efter 3 försök...


Vi har också varit på en husvisning som kan vara intressant. Vi har ju kollat på en del grodor (minst sagt) men det här var en glad överraskning. I morgon är det besiktning så vi håller alla tummar för att huset ska bli godkänt, eller åtminstone överkomligt godkänt (något fel är det på alla hus...).


Lite om oss denna tid!

Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards