Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Therese Bergsmo - 9 juni 2010 09:26

Nu kommer det massa bilder igen... Jag vet, jag är värdelös på att lägga in bilder, men ibland slår jag till och får in dem från mobilen till datorn och då får ni ju njuta av så många fler ;-)



 

Igår när jag kom körandes på vägen så såg jag denna lilla räv-unge. Helt orädd satt den kanske 5 m från bilen och tittade på mig. Jag fotade, men kvaliteten på mobil-bilder med zoom och i bil och glad över att få se en räv blev inte så bra...


 

"Jag tror jag kollar bakom stenen efter morsan och syskonen..."


 

"Nähä, får tydligen försöka livnära mig själv på div rötter"


 

Räv-ungen igen


 

Fina trollsländor vi har i jordgubbslandet, kanske skrämmer det fåglarna...


 

Min ogräs-brännare! Den är mitt bästa redskap just nu.


 

Här är två roliga träd, en gran som växer runt en tall. De kramas...


 

Det är jobbigt att bo på landet, suger musten ur Simba som på sitt sätt ligger upp och ner i soffan.



Här "smyger" Leia ner mot badplatsen. Hon hukar och drar ner svansen för att inte synas... hon är så hemlig!

   

Smyga, smyga


 

Vackert på vår promenad ner mot Mälaren


 

Leia och jag var ute och cyklade på en grusväg här brevid.


 

Simba som hoppar ut och in hela natten när han får...


 

Bevis på att Simba kan klättra i träd. Han tog sats ca 50 meter och sprang som en tok med ett konstigt mjau-vrålande, upp i trädet, och sedan visste han inte hur han skulle komma ner. Jag fick hjälpa till!



Må gott allesammans.


Kram, Therese



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards