Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Therese Bergsmo - 9 augusti 2010 13:11

Jag antar att ni undrar var all bloggandet tagit vägen... Mats har gått på semester så vi hittar på roliga saker tillsammans och då sitter man inte lika ofta vid datorn ;-) Jag har nog inte kollat ordentligt på över en vecka, missat massa bloggar och absolut inte bloggat själv, sorry!


Leia har lämnat blodprov, visade sig vara bra nu, så vi får börja motionera sakta men säkert. Idag ska vi nog åka in till Bålsta och kolla ett hund-sim där hon kanske ska börja.


Simba är super-nöjd med livet - han får vara på sin altan varje natt, inga grann-katter på besök längre. Däremot så tror jag att räven var förbi i natt som var, för det luktade räv... Men Simba var tyst, så ev. drömde jag lukt-drömmar...


Det har hänt en del, men jag orkar inte skriva mer nu. Ville bara säga att vi lever och frodas.


kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards