Alla inlägg den 3 september 2010

Av Therese Bergsmo - 3 september 2010 14:19

Jag är så oerhört stolt över min kära dotter!! Hon är världens finaste och har alltid stått mig väldigt nära under hela hennes uppväxt - oftast har det ju bara varit hon och jag. Jag tror att vi är väldigt bra kompisar även om jag är morsan... Hon berättar så klart inte allt för mig, men jag får finnas där när hon behöver mig. Hon har artat sig till en riktigt bra ung dam - trots att hon har en sån knasig och stundtals knäpp mamma :p Hon är nuförtiden 18 år och gammal nog att rösta, gå på krogen men inte på systemet, får ta körkort osv. Sista året på gymnasiet är det nu och hon satsar för full. Det går väldigt bra för henne, hon är smart (var kom det ifrån?) Hon kan sjunga (var kom det ifrån??) och hon är duktig på att skriva och uttrycka sig (där kan väl jag kanske ha bidragit lite i alla fall som skriver långa och bladdriga bloggar ibland?)


Nu har hon i alla fall klarat teori-provet till körkortet. Jag vet inte om jag får berätta det, men jag kan inte hålla mig längre - håller på att spricka av stolthet :D


Snart är det uppkörning och sen har man väl ingen bil längre... får ta bussen in till Bålsta och handla.


Älskar dig, min tös, du är världens finaste och jag är så glad att du finns!!


Många kramar, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards