Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Therese Bergsmo - 4 mars 2011 13:54

Ja, så har jag lyckats igen. Att manipulera Inkan att lägga in våra bilder ;-) Gäller bara att skicka tillräckligt intressanta bilder... Se själva!


Inkan


Kram, Therese

Av Therese Bergsmo - 4 mars 2011 10:07

Det var ett tag sedan jag skrev, har inte haft någon lust och framför allt inte så mycket att skriva om...


Här lunkar livet på som vanligt, prommisar med Leia och simning en gång i veckan. Simba sover mest hela tiden, men igår hade han nog lite vår-känslor för han röjde som en galning här inne - inte en matta låg rätt!


Jag kämpar på med dos-höjning av nya medicinen. Det som är mest jobbigt med den är att jag drömmer så verkligt... När jag vaknar vet jag inte om jag har drömt eller verkligen varit med om det. Svårt att förklara, men ett exempel som finns är att jag drömt att Mats och jag kollar någon katalog och att han då säger att han vill ha en hatt från den (redan här borde jag anat ugglor i mossen), så nästa dag sätter jag mig och beställer hatten och ska överraska honom med den. När han ser den frågar han varför i hela fridens namn jag beställt en hatt. "Den är till dig, du ville ju ha en sån här!", säger jag kärleksfullt. Han ser ut som ett fråge-tecken, han har aldrig sagt att han vill ha en hatt, så nu har vi en hatt extra här hemma som ingen vill ha!


Idag försökte jag beställa lite nya dammsugar-påsar. Tänkte att det är ju lätt att fixa på nätet, så jag gick in på en sida. Först skulle man välja vilken dammsugare man har... Ehhh, den är röd, tänkte jag, säkert en Electrolux. Så jag går in på ett ställe där det står "Välj dammsugare". Enkelt tänkte jag och såg framför mig hur det skulle komma upp massa bilder på dammsugare, så jag bara kunde välja där. Icke! Där stod typ en miljon olika märken och modeller. Så jag blir tvungen att lyfta rumpan ur fåtöljen och gå och kolla dammsugaren. För att slippa springa flera gånger så släpar jag helt enkelt med mig dammsugaren till fåtöljen. Det var en Philips för övrigt, så jag hade aldrig hittat den på Electrolux... Till slut lyckades jag klura ut allt och beställde påsar. Tog 15 st så vi har ett tag, det är mycket djur-hår som dammsugs upp här hemma, och en massa från veden.


Det var allt för den här gången, hoppas jag orkar skriva mer en annan dag!

Ha en super-trevlig helg.


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards