Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Therese Bergsmo - 8 mars 2011 11:44

Handling på Ica, vi handlar där, i Bålsta. Kanske inte det billigaste stället, men de har bra grejer samt att vi hittar... Det är viktigt att hitta i sin affär tycker jag, annars irrar man ju runt hur länge som helst mellan gångarna. Det är inte roligt!


Handlingen gick väl sådär, de hade tekniska problem och hade STORA skyltar om att man fick hålla reda på sina rabatter själv... Jösses, jag som i princip kollar annons-bladet och handlar efter det. Nu struntade jag i massa grejer som var rabatt bara för att jag inte orkade hålla reda på dem. Så, idag blev det kanske inte så stor handling som vi hade behövt!


De två saker som ändå kändes viktigt att köpa med rabatt och som jag orkade hålla reda på (de var precis vid kassan), var fisk och choklad! Ja, vad vore världen utan choklad?? Inte lika harmoniska i alla fall.


Så gott folk, hoppas tisdagen varit bättre för er. Jag glömde dessutom köpa mandelmassa - hade tänkt göra egna semlor idag, dagen till ära, men icke sa nicke.


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards