Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Therese Bergsmo - 10 mars 2011 09:59

Kolla den här länken, så ska jag förklara sedan!


Inkan


Det var nämligen så att den dagen jag skickade den här bilden så hade jag även skickat en annan bild innan. Där låg Simba i sin puff. Jag skrev till Inkan


"Jag börjar bli allvarligt oroad över Simbas aktivitets-nivå. Idag har han vänt på sig 3 gånger, han brukar hålla sig till 2."


Inkan svarade att hon också var lite orolig.


Sedan skrev jag att han "har tagit sig till badrummet, men kom genast ut & protesterade för jag har sänkt golvvärmen... Han har gapat en tmme & jag har tröttnat. Slängde ut honom på altanen så han får perspektiv på värme/kyla!"


Inkan skickar "tycker-synd-om-katten". Jag då???


Sedan kommer bilden ni ser på Inkans blogg. "Han får jobba lite för att komma in, så vikten minskar också - någon sa att han var tjock i somras..."


Det var Inkan som tyckte han var tjock... Så jag tränar honom nu!! Han är extra motiverad när det är kallt ute!


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards