Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Therese Bergsmo - 12 mars 2011 15:37

Igår, liksom idag, är det så fint väder ute. Solen skiner och det är underbart, men lite blåsigt för att vara helt behagligt...


Igår tog jag med mig båda djuren ut, Simba i snöre som vanligt. Hittade en stol som jag satte mot garage-väggen och njöt i solen. Simba hoppade upp och myste i knät. Det är ovanligt att han sitter i knä, så jag njöt i fulla drag av både sol och katt!!

Väl i knät satte jag igång och pälsade av honom, han fäller som en tok nu och jag satt och små-drog i pälsen så den lossnade. Gissa om jag fick bort massor, Simba njöt av att bli av med den kliande pälsen och fåglarna blev glada över bo-material...


När jag senare tittade ut så hade vi katt-päls i björken, såg ut som att jag påsk-pyntat tidigt i år... Men det fladdrade fint i blåsten!


Idag simmade vi Leia och sedan har vi mest tagit det lugnt... Tittat på en bra film; Unstoppable. Det handlar om ett förarlöst tåg som rusar fram och hur de ska få stopp på det. Baserad på en verklig händelse och då tycker jag filmerna är extra bra! Och den här var nerv-pirrande för mig.



Ha en riktigt trevlig fortsatt helg!

Kram, Therese


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards