Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Therese Bergsmo - 21 mars 2011 13:26

Idag blåser det, är väl runt 3-4 plusgrader så det finns hopp om att snön smälter fort... Sitter inne och har röjt lite i arbetsrummet och gjort i ordning arbetsplatsen. Har länge suttit i vardagsrummet i fåtöljen med datorn i knät, vilket ju inte är helt skönt när den blir varm... Dessutom får man en jäkla taskig arbetsställning!


Så röjde i  ordning arbetsrummet, ställde datorn på plats. Städade den  , det blir lätt smutsig av div märken av både katt och min frukost...


Sitter här nu och fixar lite på internet, roar mig med att betala räkningar (visst är det super-roligt). Så hör jag plötsligt knarr, tyst, knarr, tyst, knarr. Jag tittar ut och ser att det blåser massa så jag börjar fundera på om något gått sönder; taket, någon vindskiva som sitter snett, yttervägge på väg att ge sig. Ja, ni vet man kan lätt jaga upp sig! Då ser jag hur knarrandet mystiskt följer samma mönster som Leias andning där hon ligger utslagen på sägen brevid mig. Det är bara hon som snarkar på ett annorlunda sätt och skrämmer matte!


Kram på er!


/ Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards