Alla inlägg den 5 april 2011

Av Therese Bergsmo - 5 april 2011 07:50

Idag är Simba billig! Han har stampat hela morgonen, sedan Mats åkte vid 5.30 Vid 6.30 gav jag upp och gick upp. Slängde ut Simba på altan *grrr* Där kan han sitta och kolla på sina fåglar och stampa hur mycket han vill! Märks det att jag är less på han?


Det började egentligen redan igår kväll. Mats var med kunder på fotboll, jag gick och la mig men stängde inte dörren så Simba var trevlig katt och kom in och spann och gosade när jag läste. Han somnade på min arm och dregglade lite. Så go och trevlig! Sedan släckte jag lyset och det var som fan flög i honom. Han började stampa runt i sovrummet (jag vet att han kan gå utan att stampa för det hade jag hört när han var trevlig katt!), sedan flög han upp i sovrumsfönstret - försökte ta sig ut till mörkret och altanen. Han petade hela tiden på fönsterhaken som skramlade förtjusande. Sedan stampa lite till, mjaua, skaramla osv. Det tog tid innan jag somnade kan jag säga och Mats kom hem sent... Sen fortsätter katt-fan i morse! Nu är jag helt slut efter för lite sömn.


Leia och jag hade tjej-kväll igår, men jag vet inte om det blev så lyckat... Dottern och jag brukar ha det när Mats är på någon aktivitet. Vi snackar och spa'ar ev. Tänkte att om jag stängde ut Simba på altanen så kunde ju Leia och jag ha tjej-kväll, men hon uppskattade inte riktigt inpackningarna och somnade när jag hade tjej-snack. Otacksam!


Ha det gott!

Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards