Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Therese Bergsmo - 5 juli 2011 10:41

Ja, nu kanske de inte räknas som barn längre, men för oss är de alltid våra ungar ;-)


Mats dotter, Madeleine, kom upp från Västervik i fredags och har varit hos oss tills igår. Min dotter, Alexandra, kom med pojkvän/fästman till oss i lördags och fikade och käkade middag innan de åkte till hennes pappa. Så i lördags var hemma-dag, men i söndags skulle vi minnsan åka till  Uppsala och strosa runt. Fika och kolla lite affärer. Men efter ca 10 min ute i snålblåst och kyla så gav vi upp och åkte hem... Trist.


Det har varit mysigt att få krama lite på våra ungar och se hur de ser ut. Det blir lite längre mellan varven nu när de blir äldre och har andra intressen än föräldrarna (hur nu det är möjligt?!)


Idag ska jag roa mig kungligt och försöka frosta av frysen som blev ofrivilligt igen-frusen för några veckor sedan... Jösses, vad jobbigt säger jag bara.


Fortfarande ingen som vill köpa en Drinkwell?


 


500,- står den på blocket nu för. Inklusive 5 filter...


Ha det gott och ta hand om varandra.


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards