Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Therese Bergsmo - 8 juli 2011 09:20

I onsdags fick jag äntligen träffa min lilla syster-son, han har jag bara sett på bild... Så fin och så charmig. Helt underbar liten kille. Han sov när vi kom och var väl lite i chock över att det helt plötsligt dykt upp massa mer folk medans han sov. Vi skoja om att han aldrig mer kommer somna för risken att det bara dyker upp massa folk. Men han tog sig snart och fick full rulle i trädgården hos mamma. Han hade hittat en stroller (man kör ut gödsel i en liten vagn) som han körde över hela gräsmattan, tur det inte var gödsel i! Han var stark och lyfte runt den när han skulle runt hörn och liknande.


Sen blev han så klart förtjust i Leia, han matade henne med tennisbollar. Hon som är så snäll tog bara emot och lämnade tillbaka när han ville ha dem. Han frågade tom om han fick ta dem innan han tog dem. Och sa "Thank you". Så gullig.


I morgon fyller jag år och ska få fira med hela tjocka släkten (i alla fall de jag umgås med!). Det ska bli kul och verkligen roligt att få visa upp vårt hus för dem och så får lilla Martin träffa Simba också - han lär gilla honom misstänker jag.


Jo, jag är ju extrem-dålig på att få ut bilder. Men på Facebook har jag kommit på att jag kan lägga ut bilder direkt från mobilen så där är jag lite flitigare. Adda mig vettja "Therese Bergsmo" så får ni se bilder lite oftare...


Ha en toppen-helg!!


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards