Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Therese Bergsmo - 20 augusti 2011 14:42

Idag fullkomligt vräker det ner från himlen. Det har regnat mest hela natten och dagen. Jag var ute för säkerhets skull i natt och tömde ur lite vatten ur paviljongen som hotar att rasa... (ja jo, det kanske ska erkännas att jag gjorde det samtidigt som Leia var ute och natt-kissade (där misstänker jag dock att det egentligen var Mats tur, men det ordar vi inte om här!))


Jag har under dagen roat mig med att flytta över allt från vår gamla dator till den nya... Jösses vad man samlar på sig! Mest massa gamla bilder, så det var lite nostalgi-trippar från när Leia var liten valp-bebis. Ska se om ni ska få se några underbilder så småningom.


Maken och djuren har haft det mysigt i schäslongerna (vet inte om det stavas så, men jag säger så om dem). De har tittat på film och Simba är så rolig för han ligger där och myser, Mats måste fixa något och då tittar Simba förnärmat upp över att sällskapet försvann. Mats var inte så svår-övertalad att gå och sätta sig igen!





Självklart ligger Simba så nära Leia han bara kan!



"Ah, jag lyckades sparka ner hunden och kan sträcka ut mig precis hur jag vill!"

 


Sitter tålmodigt och väntar, vi frågar vad hon vill och hon visar! Gissa vad hon vill ha?!

 


Inte är det Tobleronen i alla fall, utan någon av hennes tugg-krokodiler!

 

 

Nu vill jag varna känsliga! Bilden som kommer är inte trevlig. Jag fick den skickad med MMS av maken när han och Leia tvingade ut sig på promenad... Vi har massor med paddor häromkring, så det är inte underligt att en och annan blir överkörd. I somras var det miljontals med små-paddor på vägen nere vid vattnet, då tittade jag i himlen och bara gick och hoppades att jag inte klev på allt för många - det gick inte att kryssa mellan dem!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


    



Kram, Therese 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards