Alla inlägg den 18 december 2011

Av Therese Bergsmo - 18 december 2011 11:02

Mats och jag gick tidig promenad i morse igen. Före frukost och soluppgång... Men i och med att jag nuförtiden är så pass pigg på morgonen så gjorde det inte så hemskt mycket :s Förrutom en ond rygg, men det ska min kära massörska få ta hand om i morgon.


Men nu var det ju varken min rygg eller uppstigningstider det här skulle handla om. Utan hunden!


Hon var enormt skitnödig i morse och hann inte så långt innan hon satte sig - fullkomligt regelvidrigt på ett ställe hon absolut inte skulle sätta sig (att hon efter snart 8 år inte lärt sig, får skylla på alla snö som kommit). Jag skulle plocka, men eftersom det var lerigt igår och jag tvättat byxor (utan skitpåsar den här gången, ja men nåt lär man sig väl?!) och inte hade några påsar så skulle jag sparka undan klutten. Vad händer? Jo, jag träffar Leia...


Jösses, tur vi ska och simma henne idag så ska jag passa på att tvätta henne. Skit-hund vill man ju liksom inte ha i sängen!



Hoppas ni haft en trevlig helg.


Många kramar


PS Kommentera gärna, jag blir så glad då   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards