Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Therese Bergsmo - 25 januari 2012 08:34

Vissa dagar är jag jättepigg och hittar på en massa saker, medans andra blir fullkomligt koma... Igår var jag pigg och orkade med att både gå prommis med nya, goa vännerna Lotta och hunden Chica, och sedan fika med en annan hundägare här i Söderskogen. Men sen var det stopp på ork, soff-läge resten av dan. Nej, nu ljuger jag, maken och jag lyckades ju stor-handla också... Kanske inte så konstigt att jag är trött idag?!


Idag lär jag inte göra så mycket mer än elda i brasan och läsa god bok. Djuren vet precis hur man tillbringar sådana här dagar;



Sover lite....


 

...lite till...


 


Håller halvt öga på matte, men det varade inte lång stund...


 


Visserligen är det bara på filten hon ska vara i soffan....


 


Somnade med huvudet i luften... en konst!


 


Simba är inte mycket piggare han....


 


Kan möjligtvis vända sig ibland...


 

... och byta sovställe....



 


"Nu får du ge dig med kameran!"


   


Här har Simba somnat på Leias rygg i sängen på kvällen...

 

 

Många kramar, Therese


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards