Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Therese Bergsmo - 8 juli 2008 00:00

Här kommer äntligen bilderna på tatueringen! Jag fick tyvärr lite mycket blänk från blixten i bilden, men jag hoppas ni ser rätt bra ändå ;-)


 

Söta Leia på armen



En till bild på armen


"Originalet", fast det var inte från den bilden han tatuerade.


"Visst är vi fina ihop, du och jag för alltid husse"


"Det är som att se sig i spegeln"



Visst blev den snygg? Den blev mycket bättre än någon av oss hade kunnat tro!


Kram, Therese




Av Therese Bergsmo - 8 juli 2008 00:00

Idag har Mats varit och tatuerat sig. Jag har ännu inte fått se bilden och är jättenyfiken :-) Så fort bilden ser bra ut ska vi ta en bild på armen och lägga ut här så även ni får se!


Annars är det lugnt i stugan, eller lägenheten, djuren är heltrötta efter helgen plus allt regn som hänger i luften. Jag kan märka på Simba när det är lågtryck på G, då går han och sover som aldrig förr. Han är också supergosig nu när han får käka lite p-piller mot sin fetsvans. Igår låg han i mitt knä i flera timmar och bara spann, sov, myste och sov en stund till. Det är väldigt ro-givande med en sovande, tung ragdoll i knät kan jag lova!


Nej, nu ska jag ringa maken och höra hur han och armen mår :D


Kram, Therese

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards